Wednesday, April 24, 2024

best urdu hindi shayari/love shayari sad shayari/motivational shayari/love shayari in hindi/inspiring shayari


यार भी राह की दीवार समझते हैं मुझे 

मैं समझता था मिरे यार समझते हैं मुझे 

क्या ख़बर कल यही ताबूत मेरा बन जाए 

आप जिस तख़्त का हक़दार समझते हैं मुझे 

नेक लोगों में मुझे नेक गिना जाता है 

और गुनहगार गुनहगार समझते हैं मुझे 

मैं तो ख़ुद बिकने को बाज़ार में आया हुआ हूँ 

और दुकाँ-दार ख़रीदार समझते हैं मुझे 

मैं बदलते हुए हालात में ढल जाता हूँ 

देखने वाले अदाकार समझते हैं मुझे 

वो जो उस पार हैं इस पार मुझे जानते हैं 

ये जो इस पार हैं उस पार समझते हैं मुझे 

मैं तो यूँ चुप हूँ कि अंदर से बहुत ख़ाली हूँ 

और ये लोग पुर-असरार समझते हैं मुझे 

रौशनी बाँटता हूँ सरहदों के पार भी मैं 

हम-वतन इस लिए ग़द्दार समझते हैं मुझे 

जुर्म ये है कि इन अंधों में हूँ आँखों वाला 

और सज़ा ये है कि सरदार समझते हैं मुझे 

शाहिद ज़की


No comments:

Post a Comment

Urdu Hindi Shayari on Zindagi/Urdu Hindi Shayari 2 Lines/2 Line Urdu Love Shayari in Hindi

सर झुकाओगे तो पत्थर देवता हो जाएगा  इतना मत चाहो उसे वो बेवफ़ा हो जाएगा  हम भी दरिया हैं हमें अपना हुनर मालूम है  जिस तरफ़ भी चल पड़ेंगे रास...